Известие

Collapse
No announcement yet.

Тая кола почва да ме ядосва тотално вече :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На диагностиката всичко показва нормално. Но аз като я закарам там тя е топла и видимо няма проблеми. Трябва на студен мотор диагностика да се прави веднага, но няма как Ще сменя термо датчиците и ще видим. И тогава ако не се оправи. Ще я водя на доктор. А зе ремъка ще го презацепвам и без тва тея дни. Направо ще го смениям заедно с ролките и вариатора.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      При мен се получава яко пукане в входящите колектори докато е студена.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem
        На диагностиката всичко показва нормално. Но аз като я закарам там тя е топла и видимо няма проблеми. Трябва на студен мотор диагностика да се прави веднага, но няма как Ще сменя термо датчиците и ще видим. И тогава ако не се оправи. Ще я водя на доктор. А зе ремъка ще го презацепвам и без тва тея дни. Направо ще го смениям заедно с ролките и вариатора.
        колега според мен прекалено много даваш да ти бърникат по колата на случайни минувачи. не знам къде ходиш на диагностика там, ама то това което ти показва компютъра на диагностиката трябва да се осмисли малко, пък и трябва да знаеш какво да гледаш. За какво презацепване говорите, нали колата е вървяла при това зацепване, или ще кажете че ремъците са се разпънали и са прескочили....тмпратурен датчик-да, възможно е, смучене на въздух- вземи спрей за карбуратори и пръскай по гумените съединения при дросела и дебитомера, ако си мени оборотите значи имаш нещо спукано(евентуално ще го видиш и откъде смуче.) за диагностка на студено не говори защото смешно. кой ще ти направи диагностика на студено. нали докато я прави тя ще загрее. в края на краищата давай си парите където искаш но мен ме боли когато някоя алфа има проблеми и когато се дава повод да се говори какви кочини и боклуци са.
        колкото до краси , алфата.... може би има и пешо алфетата, иван фиата и т.н. , които са си махнали балите слама от сайванта в село ресен или село дичин и си се ровят като мухи в железарии...
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #19
          моята пък от няколко дни насам взе да мени оборотите по малко и докато съм спрял на място.Също така ми праяи япечатлние че каточели прекъсва като я карам с 80-90км/ч и така леко се позамисля!Вчера смених свещите същата работа си е ! Беше ми издухала гарнитурата на капака на клапаните и пълнеше масло при свещите,днес го оправих вече не прекъсва така но каточели пак има някъкво прекъсване!Незнам и аз от какво е но ще и фиксирам една диагностика след празниците!
          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fiore
            Първоначално публикувано от oem
            На диагностиката всичко показва нормално. Но аз като я закарам там тя е топла и видимо няма проблеми. Трябва на студен мотор диагностика да се прави веднага, но няма как Ще сменя термо датчиците и ще видим. И тогава ако не се оправи. Ще я водя на доктор. А зе ремъка ще го презацепвам и без тва тея дни. Направо ще го смениям заедно с ролките и вариатора.
            колега според мен прекалено много даваш да ти бърникат по колата на случайни минувачи. не знам къде ходиш на диагностика там, ама то това което ти показва компютъра на диагностиката трябва да се осмисли малко, пък и трябва да знаеш какво да гледаш. За какво презацепване говорите, нали колата е вървяла при това зацепване, или ще кажете че ремъците са се разпънали и са прескочили....тмпратурен датчик-да, възможно е, смучене на въздух- вземи спрей за карбуратори и пръскай по гумените съединения при дросела и дебитомера, ако си мени оборотите значи имаш нещо спукано(евентуално ще го видиш и откъде смуче.) за диагностка на студено не говори защото смешно. кой ще ти направи диагностика на студено. нали докато я прави тя ще загрее. в края на краищата давай си парите където искаш но мен ме боли когато някоя алфа има проблеми и когато се дава повод да се говори какви кочини и боклуци са.
            колкото до краси , алфата.... може би има и пешо алфетата, иван фиата и т.н. , които са си махнали балите слама от сайванта в село ресен или село дичин и си се ровят като мухи в железарии...
            Имах пред вид, за я видят как е на студено. Защото ми казват, че няма проблем. И като им кажа ама студена е много зле и те казват. Ми те всички инжекциони на студено са си зле по принцип. Хайде аз съм виждал виждал ама чак такова нещо не съм.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Сега за зацепването първо тия коли могат да работят добре и при малки разлики в зацепването на ремъците така че отиди в сервиз дето разполагат с пети и знаят как да ги използват да ти я зацепет. И още нещо доста пъти съм споменавал нещо което ми каза за дебитомерите един мой преподавател и познат от МЕИ-то Варан няма как да се замери дали дебитомера работи добре когато колата е на място и ако някой ти каже че е наред, кое е наред работа на място а при натоварване как се държи дали няма отклонения. Ако не е наред дори и без натоварване значи си е заминал но това че диагностиката не го хваща не означава че работи правилно. Единствения начин е да се пробва с друг дебитомер. Аз съм пробвал със чистени стари дебитомери един с един не си приличат макар че са е еднакви номера с единия колата се държи по един начин с друг по друг НО най добре е след новия дебитомер те и без това имат живот около 100к км така че ако имаш възможност вземи намери от някой колега читав дебитомер за проба и пробвай дали сутрин ще ти го прави. Имаш като твоя проблем не можеш да и дам газ сутрин заглъхва смених ламбда не се оправи смених температурен датчик пооправи се и след почистването на дебитомера стана още по добре но пак леко прави номера после сложиш друг дебитомер втора употреба (като преди това го изчистих идеално) и вече проблема напълно изчезна.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Аз имам пети. Ще сеням вариатора и тогава направо новия ремък ще сложа и ролките.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Много важно е да уцелиш горна мъртва точка най добре става с индикатор за нея не разчитай на белези и прочие. А за вариатора е сложничко смяната на пружината и втулката ако не си правил преди това такова нещо бележи внимателно положението на частите преди да ги разглобиш и като почнеш мда разглобяваш пак бележи положението на зацепване на зъбните колела вътре. Разглобяването става като удариш вече изкатаната външна част (след премахване на зегерабележиш положенията на колелцата)така че а изпаднат карантиите сегмента запира и излиза трудно. После при сглобяването е зор защото пружината притиска зъбните колела едно в друго а те като се зацепят прябва да са на разстояние едно от друго. Може предварително да набереш пружината (набира се като вържиш примерно здрава корда на втората витка и изкараш кордата през двата отвора които са ня тялото със сегмента) мери предварително дължината на кордата с която натягаш пружината за да знаеш като я изкараш дали е излязла цялата. След като е набрана пружината зацепването става много лесно размърдваш вала напред назад въртиш и влиза, но и трябва да не забравиш да зацепиш зъбните колелца вътре по същия начин както са били преди това те имат разни белези ама ти си ги бележи. Дано да ссъм ти бил полезен и да си ме разбрал.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    Много важно е да уцелиш горна мъртва точка най добре става с индикатор за нея не разчитай на белези и прочие. А за вариатора е сложничко смяната на пружината и втулката ако не си правил преди това такова нещо бележи внимателно положението на частите преди да ги разглобиш и като почнеш мда разглобяваш пак бележи положението на зацепване на зъбните колела вътре. Разглобяването става като удариш вече изкатаната външна част (след премахване на зегерабележиш положенията на колелцата)така че а изпаднат карантиите сегмента запира и излиза трудно. После при сглобяването е зор защото пружината притиска зъбните колела едно в друго а те като се зацепят прябва да са на разстояние едно от друго. Може предварително да набереш пружината (набира се като вържиш примерно здрава корда на втората витка и изкараш кордата през двата отвора които са ня тялото със сегмента) мери предварително дължината на кордата с която натягаш пружината за да знаеш като я изкараш дали е излязла цялата. След като е набрана пружината зацепването става много лесно размърдваш вала напред назад въртиш и влиза, но и трябва да не забравиш да зацепиш зъбните колелца вътре по същия начин както са били преди това те имат разни белези ама ти си ги бележи. Дано да ссъм ти бил полезен и да си ме разбрал.
                    Ами на мен вече ми обесниха веднъж подробно. И ти ми го казваш същото за което благодаря. Иначе имам индикатор за ГМТ, динометричен ключ за петите. Имам на силите разпечатани на лист за натягането на болтовете. Надявам се да се оправя лесно.

                    А по рпоблема. Ей сега ходих и разкачих датчика за компютъра. Спря да се дави. естествено мотора беше студен. Но почна да гърми в колекторите, което мисля е нормално за без датчик. За това ще го смяна. Другия който е на блока той е за уреда на таблото и си показва уж вярно. Дано да се оправи като сменя датчика

                    Иначе и дебитомера чистих вчера със контактен спрей, въпреки че на пръв поглед беше като нов вътре.

                    Сега тръгвам да свалям компресора на климатика, че лагера му вие. И ще ходя да търся лагер.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Само да те предупредя положението ня валовете се докарва на ръка или с ключ после се слагат петите да не вземеш да натягаш петите да напаснат валовете има голяма вероятност ако го направиш да преебеш безбата на петите. Успех
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Novachev
                        Само да те предупредя положението ня валовете се докарва на ръка или с ключ после се слагат петите да не вземеш да натягаш петите да напаснат валовете има голяма вероятност ако го направиш да преебеш безбата на петите. Успех
                        Няма бе спокойно. Не съм такъв малоумник
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem
                          Ей сега ходих и разкачих датчика за компютъра. Спря да се дави. естествено мотора беше студен. Но почна да гърми в колекторите, което мисля е нормално за без датчик. За това ще го смяна. Другия който е на блока той е за уреда на таблото и си показва уж вярно. Дано да се оправи като сменя датчика
                          За темп датчик дето е забит в термостата ли говориш - и аз го смених без ефект - не е от това.....пак си гърми в колекторите понякога.....но пък май не гърми ако след палене не подавам веднага газ....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            При мен не гърми когато е включен датчика.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Мда, то е логично - щеше да е обратното ако не гърмеше на изключен......макар че предполагам включен разбираш че си е закачен както си му е реда.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                                Мда, то е логично - щеше да е обратното ако не гърмеше на изключен......макар че предполагам включен разбираш че си е закачен както си му е реда.....
                                E да де, да.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X